top of page

טיפ קטן גדול (או משנה חיים) פוטריות

הבה נשוחח על אחד הנושאים החשובים שעולים אצלי בפרטי המון ובכל מיני צורות. פטריות וחוסר נוחות בחלל הנרתיק. מי מאיתנו לא מכירה את תחושת הגרד הבלתי נשלטת, ההפרשות המוגזמות ותחושת הנימול במגע מיני כשהפטריה קופצת לבקר?

מזה שנים אני שומעת מנשים על בעיות חוזרות ונשנות באזור איבר המין. התסכול שקיים בתחושת גירוד, יובש, ריח לא נעים או כאב מהנרתיק גורם לכל פתרון להראות כמו ישועה. ואכן, הרופאים ממליצים על טיפול באמצעות משחות נרות או שטיפות שיכולות להקל במידת מה לזמן מה, אבל ברוב גדול של מקרים הבעיה חוזרת.

ולמה זה קורה?

ראשית, חשוב להבין שחלל הנרתיק הוא רקמה רכה שדומה מאד לרקמת חלל הפה. הנרתיק עשיר בחיידקים מועילים שתפקידם להגן מפני חיידקים מזיקים, המצויים גם הם בחלל הנרתיק. מאזן החיידקים הכולל נקרא פלורה.

במידה והאיזון מופר, (למשל על ידי הכנסה של שמנים לנרתיק, חפצים שונים, חיידקים, סבונים אינטימיים ועוד ועוד..) עלולים החיידקים המזיקים להשתלט על חלל הנרתיק וכך נוצרות פטריות או זיהומים חיידקיים. הפתרון הנפוץ ביותר (לצערי) הוא שימוש במשחות, אנטיביוטיקה או נרות, בלי להזכיר שמות, אגיסטן למשל.

מה שעשוי להעניק תחושת הקלה מסויימת, אבל היא מאד זמנית ועד מהרה, חוסר הנעימות חוזר. מדוע?

אלה מחסלות את מצע החיידקים במלואו, כך שיש הקלה בתחושה, אבל החיידקים המזיקים עלולים להתפתח במהירות רבה מאשר החיידקים המגנים והבעיה תצוץ שוב ואף תחמיר. להלן הסיבה העיקרית לכך שנשים סובלות מהבעיות הללו במשך שנים רבות וממש "לומדות לחיות עם זה". אני חשה חובה לידע כל אישה שאני פוגשת שיש פתרון אמיתי ופורץ דרך שעשוי לשנות לנו את החיים הואגינאלים.

מולטי ג'ין מבוססת על מולקולת 2QR שנתגלתה על ידי חברה הולנדית. מולקולה זו מצוייה בשכבה הפנימית של צמח האלווורה הגדל בברבדוס. מדובר בתגלית מרעישה מכיוון שהמולקולה הזו, בניגוד לאנטיביוטיקה שמחסלת את כל סוגי החיידקים- טובים ורעים, מטפלת בחיידקים המזיקים בלבד. בנוסף, זיהומים בקטריאלים שמטפלים בהם באנטיביוטיקה מפתחים עמידות לאנטיביוטיקה וייתכן ולא יועילו בהמשך הזמן. לעומת זאת , סדרת המולטי ג'ין המבוססת על רכיבים טבעיים אינה גורמת לחיידקים המזיקים לפתח עמידות, ובכך עמידות החיידקים המועילים מתחזקת ולכן תמיד תהיה יעילה.

להלן רשימת המוצרים: אקטי ג'ל- לטיפול בבקטריאל וגינוזיס (זיהום חיידקי). מעניק הקלה מידית בתופעות הנלוות כגון ריחות, הפרשות, גרד וגירויים שונים. משפר את הפלורה של הנרתיק לרמה מיטבית.

פלורה פלוס- לטיפול ומניעת קנדידה(פטרת הנרתיק). עשיר בפרה-ביוטיקה המגבירה את השגשוג של החיידקים הטובים, שומרת על פלורה מאוזנת ובריאה ומונעת התפתחות קנדידה.

ליקווי ג'ל– להענקת לחות וגינאלית. מקל מידית על יובש בנרתיק, ומסייע בשיקום הלחות הטבעית ומונע גרד

קומפרסים- פדים רכים וייחודיים להרגעה והחלמה של רקמות פגועות כמו תפרים וטחורים, גם לאחר לידה. הרגעה מיידית, מניעת נפיחויות ודלקות, תמיכה בהחלמה טבעית של המקום.

וגינל דוש טבליות– פטנט בלעדי לשטיפה אינטימית פנימית באמצעות אביזר בעל צורה ארגונומית לשימוש פנימי קל ונוח.

פאמיווש– תחליב שטיפה חיצוני ללא סבון, ללא חומר משמר וללא בושם.

את המוצרים ניתן לרכוש בכל סניפי הסופר פארם ללא מרשם. מוגש באהבה


פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page